Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 DIY / Budget number plate tilt bracket

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Powelly

Powelly


Posts : 5506
Age : 41
Location : Birmingham
Joined : 2009-11-11

DIY / Budget number plate tilt bracket Empty
PostSubject: DIY / Budget number plate tilt bracket   DIY / Budget number plate tilt bracket EmptyTue 13 Apr 2010, 8:33 am

found this on 4GUK,

http://www.4guk.co.uk/forum/viewtopic.php?t=5427&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

Some of you may not be keen with this cheep mod and will inevitably go for the more expensive tilt bracket but this cost me a total of £3...

Just got to get my jap plate done.
Back to top Go down
tesh




Posts : 2085
Age : 35
Location : Dudley, Westmidlands
Joined : 2007-01-29

DIY / Budget number plate tilt bracket Empty
PostSubject: Re: DIY / Budget number plate tilt bracket   DIY / Budget number plate tilt bracket EmptyTue 13 Apr 2010, 8:34 am

cheers, im using this on the ek fark wasting twenty pound ill do this for free
Back to top Go down
Powelly

Powelly


Posts : 5506
Age : 41
Location : Birmingham
Joined : 2009-11-11

DIY / Budget number plate tilt bracket Empty
PostSubject: Re: DIY / Budget number plate tilt bracket   DIY / Budget number plate tilt bracket EmptyTue 13 Apr 2010, 8:50 am

LOLz i thought it mite help some of us on a tighter budget, ive got mine done on the table takes seconds to make, just need some washers 4 in total 2 for the bracket and 2 to go behind the holes in my bumper to hold in place ... nice bit of ingenuity
Back to top Go down
cus

cus


Posts : 4852
Age : 35
Location : wolves
Joined : 2007-03-29

DIY / Budget number plate tilt bracket Empty
PostSubject: Re: DIY / Budget number plate tilt bracket   DIY / Budget number plate tilt bracket EmptyTue 13 Apr 2010, 10:20 am

im gonna do a different one i think, i dont reall want mine on the bumper more so in the black grill bit.

good mod tho!
Back to top Go down
Powelly

Powelly


Posts : 5506
Age : 41
Location : Birmingham
Joined : 2009-11-11

DIY / Budget number plate tilt bracket Empty
PostSubject: Re: DIY / Budget number plate tilt bracket   DIY / Budget number plate tilt bracket EmptyTue 13 Apr 2010, 5:55 pm

Cheers guys, Im going to spray mine Black so it sort of blends against the bumper when i fit the plate.. but wouldnt it be great to spray it glow in the dark or somthing wacky for a laff??
Back to top Go down
tesh




Posts : 2085
Age : 35
Location : Dudley, Westmidlands
Joined : 2007-01-29

DIY / Budget number plate tilt bracket Empty
PostSubject: Re: DIY / Budget number plate tilt bracket   DIY / Budget number plate tilt bracket EmptyWed 14 Apr 2010, 8:28 am

i did that on eg cuz it the middle lower grill part smoother look
Back to top Go down
Sponsored content





DIY / Budget number plate tilt bracket Empty
PostSubject: Re: DIY / Budget number plate tilt bracket   DIY / Budget number plate tilt bracket Empty

Back to top Go down
 
DIY / Budget number plate tilt bracket
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» jdm front number plate dimensions
» wheels on a budget
» prefacelift foglight bracket
» H22 Swap Parts and EG Bracket
» B16 engine mount bracket....

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Car related :: Usefull links-
Jump to: